Vaša korpa je prazna.

Učlanite se u

Najčešće postavljana pitanja

Opšta pitanja

Pitanje: Kako da stupim u kontakt sa vama?

  • Email: Naš tim ce Vam rado pomoci sa Vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redosledom kojim ih i dobijamo i trudimo se da budemo što brži. Pišite nam OVDJE.

    Mi cemo Vam pružiti najbrže odgovore od najvece pomoci u vezi sa našim proizvodima, brendovima, obaveštenjima i cesto postavljanim pitanjima putem e-maila OVDJE.
  • Telefon: Možete nas pozvati i pomoci cemo Vam sa svim Vašim pitanjima i nedoumicama. Narucivanje putem telefona je takode lako pa nemojte oklijevati da nas pozovete na 020 410 052 (radno vreme: Ponedeljak-Petak 8.00-19.00 h, Subota 8.00-18.00 h).

    Mi cemo Vam pružiti najbrže odgovore od najvece pomoci u vezi sa Vašim porudžbinama, dostavom i statusom putem telefona. Narucivanje je takode vrlo lako i necete morati ništa da kucate za racunarom.

Pitanje: Da li pružate podršku i uživo preko chat-a?

Da naravno! U desnom donjem cošku imate prozorcic u kojem nam možete pisati bez obzira da li smo tu ili nismo, a mi cemo Vam odgovoriti prvom prilikom.

Pitanje: Da li imam neke koristi od toga što ima nalog kod vas?

Mi vjerujemo da imate. Mnoge!

  • Vaša kupovina je brža i stvarno laka, jer ne morate ponovo da popunjavate nijedno od polja kada budete ponovo kupovali kod nas.
  • Možete poceti da pravite Vašu listu želja i sa lakocom cete stavljati zanimljive proizvode na Vašu licnu listu.
  • Sa lakocom možete pratiti istoriju Vaših porudžbina.
  • Sa lakocom možete da upravljate Vašim e-mail pretplatama i da se odjavite sa njih ili da pauzirate njihovo slanje.
  • Možete poruciti štampane kataloge na Vašu kucnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako da znam da li je bezbjedno kupovati kod vas?

Mi Vam garantujemo na svakom koraku Vaše kupovine da je ona 100% bezbedna. Mi takode poštujemo i Vašu privatnost i u potpunosti se posvecujemo njenoj zaštiti.

Pitanje: Kako da napišem recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo lako. Pomjerite klizac internet pregledaca nadole i kliknite na dugme "Ostavi komentar" i dodajte Vaš komentar.

Na stranici odabranog proizvoda, pored zvjezdica, možete vidjeti "[broj] komentara"; kliknite tu i bicete poslati na dno stranice sa dugmetom "Ostavi komentar".

Pošto ste poslalali svoju komentar/recenziju, trebace do 48 sati prije nego što se ona pojavi na sajtu.

Pitanje: Kako da like-ujem vašu Facebook stranicu?

Našu Facebook stranicu možete like-ovati klikom ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako da se prijavim na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu se možete prijaviti klikom ovdje. Hvala Vam!

Pitanje: Kako da se odjavim sa vaše e-mail liste?

Ukoliko više ne želite da od nas primate bilo kakve email poruke (ponude, clanke itd.) molimo Vas da se prijavite na Vaš nalog i da kliknete na kategoriju Prijava na e-novosti gde cete sa lakocom upravljati sa Vašim pretplatama.

Ali molimo Vas da još jednom razmislite, jer Vas ne možemo vratiti nazad na listu onda kada odlucite da više ne želite da primate naše email-ove.

Pitanje: Kako mogu da iskoristim kupon koji sam dobio/la?

Korišcenje kupona je lako.

  1. Polje za unos kupona se nalazi na prvom koraku Vaše korpe, prilikom zakljucivanja porudžbine.
  2. Upišite šifru kupona u oznaceno polje i kliknite na zeleno dugme "Aktiviraj kupon".
  3. Vaša ušteda, popust i drugi benefiti ce automatski biti prikazani sa desne strane od informacije o cijeni.

Proizvodi - keramicki premaz

Pitanje: Da li treba da uradim nešto sa keramickim premazom prije nego što pocnem da koristim posude?

Prije upotrebe operite posude u toploj vodi sa blagim deterdžentom kako biste uklonili bilo kakve necistoce. Osušite je i obrišite sa papirnim ubrusom kako biste uklonili bilo kakve ostatke.

Pitanje: Koliko visoke temperature keramicki premaz može da izdrži?

CERAMICA® premaz je optoran na jako visoke temperature(do 450°C), tako da se nece mijenjati (svakako, najbolje je ne pregrijavati posude dok je prazno). Nikada ne ostavljajte keramicko posude na šporetu bez nadzora.

Takode, obratite pažnju da precnik rignle bude isti kao i precnik tiganja.

Pitanje: Koju vrstu masnoce bi trebalo da koristim na keramickim oblogama?

Mi preporucujemo korišcenje ulja ili putera. Koristite ulja i masti sa visokom tackom isparavanja, poput rafinisanog maslinovog ulja, kikirikijevog ulja, suncokretovog ulja, kukuruznog ulja i (procišcenog) putera.

Pitanje: Koju vrstu pribora bi trebalo da koristim na posudu sa keramickim premazom?

Plastican, gumeni ili drveni pribor se preporucuju kako bi se produžio životni vijek posuda. Nikada nemojte koristiti metalni pribor ni na jednoj neljepljivoj površini. Nemojte sjeci hranu dok se nalazi u posudi.

Pitanje: Kako da operem moje keramicko posude?

Dozvolite posudi da se ohladi, a potom je temeljno ocistite posle svake upotrebe.

Posude sa CERAMICA® premazom se lako peru rucno uz pomoc neabrazivnih sundera, bez upotrebe agresivnih hemijskih proizvoda; ukoliko perete u mašini za sudove koristite se neagresivnim proizvodima za pranje kako biste izbegli gubitak neljepljivog svojstva, što je posljedica agresivnosti deterdženata.

Ukoliko zagore, neke masne namirnice (kobasice, slanina itd.) mogu ostaviti manju mrlju. Da biste je uklonili, samo ostavite proizvod da odstoji u toploj vodi sa deterdžentom i potom ga osušite pomocu mekšeg sundera. U slucaju mrlja, zagrijte malo bijelog sirceta u posudi i potom je ocistite kao i obicno. Bilo kakve mrlje te prirode ni na jedan nacin ne uticu na mogucnosti proizvoda.

Pitanje: Kako bi trebalo da cuvam svoje keramicko posude?

Da biste ga dugo koristili, budite pažljivi svaki put, pazite da mu ne zagrebete površinu.

Uvijek smjestite pažljivo Vašu posudu i nemojte dozvolite da metalni poklopci drugog posuda sa tankim, oštrim ivicima budu u njoj.

Manji, površinski tragovi i obezbojavanja koji se javljaju vremenom su normalni i nece uticati na mogucnosti premaza.

Pitanje: Da li je keramicka obloga rešenje koje pogoduje prirodnoj sredini?

CERAMICA® je posebni premaz koja je bazirana na nanotehnologiji koja stvara gust i kompaktan film koji je uvijek gladak i neporozan. CERAMICA® je izbor koji ne sadrži PTFE i koji pociva na sol-gel-tehnologiji (što znaci da se keramicka obloga nanosi prskanjem bez upotrebe bilo kakvog ljepila) sa svojstvima "Lakog cišcenja."

Za razliku od vecine neljepljivih obloga, CERAMICA® obloga je organska, ne sadrži PFOA i njen proizvodni proces je pogodniji za prirodnu sredinu, zbog niže emisije CO2.

Sa obzirom da je prirodan i organski materijal, CERAMICA® ima mnogo manji uticaj na životnu sredinu, a sa svojim savršenim provodenjem toplote omogucuje zdraviju pripremu hrane.

Proizvodi i reklamacije

Pitanje: Moj proizvod je oštecen, šta sada?

Pozovite broj telefona 020 410 068 i kolege iz naše službe za potrošace ce Vas uputiti u kompletnu proceduru za vracanje proizvoda ce Vam biti detaljno objašnjena.

Pitanje: Kako da popravim moj proizvod?

Za sve eventualne reklamacije ili popravke proizvoda molimo Vas da se prije nošenja proizvoda konsultujete sa našom službom za potrošace: 020 410 068 ili sa nekim od našeg osoblja u najbližoj prodavnici.

Pitanje: Koliko dugo je pod garancijom moj proizvod?

Svi Topshop proizvodi imaju automatski garantni rok od 2 godine koji pokriva greške u proizvodnji i kljucne mogucnosti proizvoda. Dodatne garantne periode svakog proizvoda možete pronaci na informativnim stranicama proizvoda.

Narudžbe

Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati moju porudžbinu?

Ukoliko želite da promijenite ili otkažete Vašu narudžbu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail ili pozovite: 020 410 001 i mi cemo za Vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Molimo Vas da imate u vidu da ukoliko je proizvod vec napustio skladište, da nismo u mogucnosti da promijenimo narudžbu; samo je možemo otkazati.

Pitanje: koji je status moje narudžbe?

Mi cemo rado za Vas utvrditi koji je status Vaše narudžbe. Najbrži nacin da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 020 410 001 ili nam pišete na email adresu. Molimo Vas da nam pružite što više informacija o porudžbini koju treba da provjerimo (ime, prezime, adresa i broj telefona).

Pitanje: Proizvod koji želim nemate na zalihama, šta da radim sad?

Nažalost, proizvode imamo samo u odredenim kolicinama. Ukoliko željeni proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke porucenog proizvoda bicete detaljno obaviješteni putem telefona u roku od maksimalno 2 dana nakon što izvršite porudžbinu.

Na srecu, ovo se dešava izuzetno rijetko. Ponude na sajtu se ažuriraju svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju se povlace u najkracem mogucem roku. Takode, vrlo rado cemo Vas upoznati sa najbližim zamjenskim proizvodom ili ponudom.

Bicete informisani o promjenama u vezi statusa Vaše narudžbe putem email-a ili telefonom.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Cijena dostave zavisi od težine paketa, kao i od lokacije na koju se paket dostavlja.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju narudžbu?

Uz svaku narudžbu naše ljubazne koleginice iz Call Centra ce Vas kontaktirati da bi potvrdili adresu i datum isporuke.

Proizvodi koji su na zalihama ce biti dostavljeni u periodu od 2 do 5 radnih dana od datuma konacne potvrde Vaše porudžbine.

Ukoliko željeni proizvod nemamo na lageru, rok isporuke se produžava. O roku isporuke porucenog proizvoda bicete detaljno obaviješteni putem telefona u roku od maksimalno 2 dana nakon što izvršite porudžbinu.

Ukoliko Vas ne kontaktiramo u roku od 1 nedelje, mi Vas ljubazno molimo da nam pošaljete email ili da nas pozovete na 020 410 001 i mi cemo odmah za Vas utvrditi šta je sa Vašom narudžbom.

Pitanje: Da li mogu da biram kada ce mi proizvod biti dostavljen?

Možete navesti datum kada želite isporuku u napomeni porudžbine ili pak naglasiti to kada Vas kontaktiramo prilikom potvrde porudžbine, a mi cemo se što više potruditi da ispoštujemo Vaše želje.

Pitanje: Da li cu licno morati potpisati dostavu paketa?

U slucaju placanja pouzecem (po dostavi u gotovini), morate licno primiti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Šta ako se predomislim a još uvek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno Vas molimo da nas obavestite ukoliko ste se predomislili što je prije moguce. Tada sa lakocom možemo da povucemo narudžbu bez ikakvih dodatnih troškova po Vas. Pišite nam na e-mail adresu OVDJE ili nas pozovite na 020 410 001.

Naši Top Shop proizvodi imaju 15 dana garancije na povracaj novca, tako da takode možete i probati proizvod kod kuce kako biste vidjeli da li Vam se dopada prije nego što donesete odluku.

Pitanje: Da li dostavljate i van Crne Gore?

Nažalost, mi ne vršimo dostavu i prodaju naših proizvoda van teritorije Crne Gore.

Povracaj

Pitanje: Želim da vratim moju narudžbu, šta da radim?

Pozovite broj telefona 020 410 068 i procedura za vracanje proizvoda ce vam biti detaljno objašnjena.

Pitanje: Koliko traje povracaj novca ukoliko vratim proizvod?

U roku od 15 dana od prijema vracenog proizvoda Vam vracamo novac PTT uplatnicom.

Pitanje: Koliko su troškovi slanja proizvoda koji vracam?

U slucaju povracaja proizvoda, kupac ne snosi troškove kurirske službe.

Informacije o placanju

Pitanje: Koje oblike placanja prihvatate?

Trenutno prihvatamo sljedece metode placanja:

  • Placanje pouzecem (po dostavi u gotovini)
  • Placanje na rate. Za sve informacije o trgovini na rate kliknite ovdje
  • Placanje internet platnim karticama sa logom VISA, American Express, Maestro ili MasterCard.

Pitanje: Da li prihvatate medunarodne platne kartice?

Placanje platnim karticama sa logom VISA, American Express, Maestro ili MasterCard je moguce.

Pitanje: Kako funkcioniše placanje pouzecem?

Placanje po dostavi je najbezbedniji i najlakši nacin placanja. Jednostavno samo izdvojite iznos gotovine u vrednosti porudžbine, predajte ga kuriru, a zauzvrat dobijate proizvod

Pitanje: Da li je bezbjedno placati kreditnom/debitnom karticom na Vašem sajtu?

Da. Mi se brinemo da se oslanjamo na partnere od najveceg poverenja i Vaše placanje platnom karticom se obavlja na bezbednom i sigurnom sajtu.

Tehnologija

Pitanje: Šta su kolacici? Da li moram da omogucim kolacice u mom internet pregledacu?

Kolacic predstavlja malu kolicinu podataka koji se šalju Vašem pregledacu od strane web site-a i cuvaju se na hard disku Vašeg racunara. Ukoliko podešavanja Vašeg pregledaca to dozvoljavaju (vecina pregledaca se instalira sa omogucenim kolacicima), svaki veb sajt može poslati svoj kolacic Vašem pregledacu. Da bi zaštitili Vašu privatnost, kolacici ne sadrže licne informacije, vec se koriste anonimni jedinstveni identifikatori. Svaki od veb sajtova može pristupiti samo kolacicu koji je on poslao na Vaš hard disk, ne i kolacicima koje su poslali drugi veb sajtovi.

Ukoliko dijelite racunar sa drugima i ne želite da oni imaju pristup informacijama Vašeg naloga, pobrinite se da se odjavite prije nego što racunar ostavite bez Vašeg nadzora. Odjaviti se možete kliktanjem na link "Odjavi se" pri vrhu stranice.

Za više informacija oko toga kako koristimo kolacice, procitajte našu Politiku privatnosti..

Pitanje: Kada pravim porudžbinu dobijam poruku o grešci koja kaže da je došlo do neke greške. Šta nije u redu i šta da radim?

Molimo Vas da se uvjerite da ste isparvno unijeli sve podatke koji su potrebni za pravljenje porudžbine. Polja sa podacima koji nedostaju ili su neispravni ce biti oznacena crvenom bojom.

Ukoliko je sve u redu i Vi i dalje ne možete da napravite porudžbinu, mi Vas molimo da zatvorite sajt i da pokušate ponovo otvarajuci novi prozor. Ukoliko i ovo ne pomogne, molimo Vas pošaljite nam mail OVDJE ili nas pozovite i mi cemo riješiti problem za Vas.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa je promijenjena, kako da ažuriram taj podatak?

Slobodno ažurirajute Vašu e-mail adresu prijavljivanjem na Vaš online nalog i kliknite na kategoriju Prijava na e-novosti.

Pitanje: Želim da promijenim moju lozinku, da li to mogu da uradim?

Naravno, slobodno promijenite Vašu lozinku prijavljivanjem na Vaš online nalog i kliknite na kategoriju "Podaci o nalogu".

Pitanje: Ne želim više da imam nalog, kako mogu da ga zatvorim?

Ukoliko želite da ugasite Vaš nalog i sve podatke sa njim, molimo Vas da nam pišete na e-mail adresu OVDJE i mi cemo to uraditi za Vas